niedziela, 8 września 2013

{000} When the lights started out # powitanie

Date: 08 IX 2013 Posted by: Diverse Ellie Goulding - Burn

belle-elegance:

-  

Witajcie na zupełnie nowym blogu o nazwie starnixx

 Blog ten ma zerwać z monotonią wszystkich graficznych blogów, na których umieszcza się tylko grafikę, nic więcej. W moich planach na blogu będą avatary przydatne na twittera, jak również trochę o danej gwieździe, modowe opinie, książki warte uwagi i tak dalej w ten deseń. Nie wystartowałam od razu z notką, ponieważ chcę poznać Wasze opinie na temat pomysłu. Nie wiem, czy w ogóle warto mi to zaczynać

Nie ukrywam, że bardzo chciałabym kontynuować blogowanie tutaj.

Jeśli chodzi o wygląd ... to mój pierwszy blogspot, dlatego proszę o wyrozumiałość. Postaram się go trochę uzupełnić, tzn. chciałabym zrobić takie teksy w ramce bocznej z pomocą HTML'a. Menu także pojawi się z czasem. 

Nagłówek został wykonany z psd pobranego z crazyG.blog.onet.pl, taka informacja widnieje też na nim. Po prostu chciałam zacząć dziś, bo mam chwilkę czasu. A wiadomo, że musiałam troszeczkę ogarnąć blogspot.  

 

Na koniec: Chcę, żeby znalazło się kilku czytelników, dlatego, jeśli masz bloga, wklej na niego baner lub button, będę bardzo wdzięczna !


 

 




2 komentarze:

  1. POWODZENIA KOCHANA <3
    świetny pomysł na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty już znasz moją opinię na ten temat! Jestem w stu procentach na TAK! Życzę powodzenia i wytrwałości na blogu!

    OdpowiedzUsuń