środa, 11 września 2013

{001} Ladadidadi # Miley Cyrus

Date: 11 IX 2013 Posted by: Diverse Miley Cyrus - We can't stop



Cześć! Cieszę się, że dodaję pierwszą notkę! Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie według moich myśli. Pierwsza notka, uh, cała jestem w stresie. A więc, co u mnie. Szkoła! Dopiero początek, a ja już wymiękam. Myśl, że jestem w drugiej gimnazjum, potem trzecia i będę musiała wybrać szkołę, która decyduje o całej reszcie mojego życia naprawdę jest przerażająca. Nie spieszy mi się do tej trzeciej klasy. Przecież dopiero co byłam w podstawówce!

{ kącik graficzny }


  { kącik muzyczny }

Piosenka z dzisiejszej notki jest wykonywana przez bohaterkę "kącika graficznego". Zarówno piosenka, jak i teledysk są na bardzo wysokim poziomie. Jedynie Miley mogłaby zachowywać się inaczej. Piosenka jest dobrze zaśpiewana i jak na piosenkę o imprezie jest lekka, delikatna. Przynajmniej dla mnie. Miley zrobiła kawał dobrej roboty.

{ kącik modowy }

Żeby było w temacie Miley to ... CZERWONE USTA! Chyba mogę je podciągnąć pod ten kącik. Jak dla mnie u Miley wyglądają bosko i są jak najbardziej trafnym pomysłem. Pasują do jej oczu, cery i włosów.  Czerwone usta chyba zawsze będą na topie. W sumie to każda z nas może je tak malować. Jednak ważny jest dobór odcienia. A jest ich uhuhuhuhu! Czerwień ma mnóstwo twarzy – może być stonowana albo krzykliwa, z domieszką pomarańczu, różu, błękitu lub burgunda albo czysta, jasna albo ciemna, półprzejrzysta albo mocno kryjąca...Najlepiej komponuje się z jasną cerą i lekko podkreślonymi oczami. Kreski eyelinerem mile widziane :) Jeśli już zdecydujesz się na czerwony kolor ust to pamiętaj, że mają być głównym elementem makijażu, który najbardziej przyciąga uwagę! Gwiazdy lubią ten trend, ale Miley ma chyba najładniejszy odcień. Niestety, usta wtedy muszą być idealnie gładkie. Trzeba o nie dbać. Peelingi w tym pomogą.

{ strefa gwiazdy }

Miley Cyrus ... kiedy słyszysz to nazwisko od razu masz przed oczami Hannah Montana. Bardzo dobrze kojarzysz, bo Miley swego czasu była gwiazdą tego serialu na Disney Channel, ale to już dawno zamknięty rozdział. Miley wtedy była jeszcze dzieckiem, teraz jest dorosła, więc pewnie nie chce być kojarzona z bohaterką serialu, w którym kiedyś grała. Według mnie to dlatego zmieniła swój image. Kiedyś wyglądała ładnie, dziewczęco. Bardzo podobało mi się to wydanie, jednak nie mam nic do obecnego. Także mi się podoba. Rozumiem, że może Miles chciała zerwać z wyglądem Miley Stewart, ale zachowania nie musiała zmieniać. Jest to niestety zmiana na gorsze .... Miley chce zachowywać się jak dorosła, ale zachowuję się jak DZIECKO! Półnagie sesje zdjęciowe i jej nowy teledysk do "Wrecking Ball" .... Piosenka jest w porządku, bardzo ładna, teledysk też jest pod względem technicznym świetnie zrobiony, ale co tu daje nagość Miley? Nie rozumiem tego. Próba zwrócenia na siebie uwagi? Miley powinna przyciągać uwagę głosem, nie nagością! Z resztą ona przez cały czas chodzi jakby nie do końca ubrana. Ma świetne ciało, wszyscy to wiedzą, nie musi tego wykrzykiwać "strojem". Nie rozumiem tej dziewczyny ... Sama siebie poniża ... i jeszcze MTV Video Music Awards i śpiewanie z Robin'em Thick'iem .... bez komentarza!

__________________________

Okej, myślę, że skończyłam dzisiejszą notkę. Mogłam dodać jeszcze jakąś książkę, ale zależy mi na pojawieniu się notki już dziś oraz chcę się wyspać :) 

Komentujcie, proponujcie gwiazdę na kolejną notkę! :*
 




9 komentarzy:

  1. W czerwonych ustach Miley naprawdę do twarzy :) Co do tego teledysku też się zgadzam. Teraz nawet dużo gwiazd robi podobne teledyski, co mi się wcale nie podoba! Przykładem jest Ewelina Lisowska... Nie wiem, czy myślą, że dzięki rozbieraniu się zyskają popularność? Myślałam, że w piosenkach chodzi o tekst i muzykę, a niekoniecznie o wygląd i rozbieranie się do teledysków. Może ją na następny ogień? ;p Może Margaret? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ciekawy ten twój blog <333 zakochałam się.

    Proszę o Cher Lloyd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dam rady przeczytać tych kącików bo mnie boli głowa, ale to nie zmienia faktu, że podziwiam cię i na pewno będę tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka. Zgadzam się z tym, że Miley do twarzy w czerwonych ustach ;).
    |Na blogu Faible Floral jest organizowany konkurs graficzny, zapraszam ;)|

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog naprawdę ciekawy bo inny, na 100% będę zaglądać, w końcu dodałam do obserwatorów ;D Jak potrzebujesz podpowiedzi jeśli chodzi o następne notki to ja zawsze chętnie widuje na blogach: Nicki Minaj, Beyonce i Rite Ore.

    OdpowiedzUsuń
  6. I etap konkursu graficznego na Faible Floral ;).
    +Wyłącz antyspam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypominam o oddaniu prac na I etap KG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego nowego bloga poświęconego muzyce, filmom i książkom. Sedecznie zapraszam na blondiee-kulturalnie.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń